Wednesday 23 November 2011

JariKu Yang Suke Menaip !!!

Jari-jari aku masih setia menekan keyboard hitam ni.... walaupun kadang2 agak menyakitkan hati....

Aku suka menaip, lagi2 kalau nak tulis story aku. Bukan main aku tulis panjang2 pastu eja satu persatu. Setiap perkataan tu aku suka eja penuh. Macam nak buat karangan sebab memang dah lama aku tinggal bidang karang mengarang ni.

Nampak macam skema pon ada sebab xbuat ringkas2, Kalau nak bermesej tu boleh lah nak buat macam tu dah nama pon pesanan ringkas. Buat lah seringkas yang boleh sebab nak jimat space.

Aku bukan tahu sangat nak karang ayat bunga2, aku tulis sekadar yang aku tahu jer. Walaupun kadang2 mengambil masa yang lama

2 comments:

  1. hehehhee...ala relax r...ni kan ruangan rafi...ikot rafi lah pon nak wt ayat cmne..... org lain xde hak nak sebo0k2...hehhehee..

    ReplyDelete

Naruto - Animated Dancing Akatsuki Tobi